Hwang jan Lee - Trailer gallery
Ping-Ao Wei - Deleted footage
  - Intervieuw gallery
Regisseur Corey Yuen - Audio commentary Bey Logan
Speelduur 96 min.
Productie maatschappij Seasonal films

Deze film is een begrip op zich, allereerst om de chinees-Japanse samenwerking en ten tweede omdat dit bijna Conan Lee’s enige film is. En Lee is na Jackie Chan toch wel degene die gevaarlijkste stunts uit haalt. In deze film niet echt heel erg gek stunt werk, maar wel geweldige acrobatiek. Een compleet gevecht op stelten, echt een feest om naar te kijken. In een gevecht tegen een magiër wordt een stapel tafels gebruikt om de gekste sprongen en salto's  op te maken. De held Ching besteedt het meeste van zijn tijd aan kungfu training en vindt dat hij een echte meester begint te worden. Verder brengt hij zijn vrije tijd door met zijn oom Fuk, die terug getrokken in de bergen leeft. Oom Fuk heeft een verleden waar hij liever niet over praat. Uiteindelijk zal hij wel moeten om dat het verleden hem dood wenst, Een ninja is naar China gekomen om zijn vader te wreken. Ching probeert zijn geliefde oom beschermen waar hij kan, dit heeft een boel mooie gevechten al gevolg. Het verhaal zit goed in elkaar en humor en spanning wisselen elkaar goed af. Er is gebruik gemaakt van verschillende mooie locaties en verschillende top kung fu acteurs met Hwang Jang Lee als vader van de eerder verslagen magiër die met een klein leger even het verloren gevecht van zijn zoon recht komt zetten.

Drager Dvd
Taal Engels of Cantonees
Uitgever Hong Kong legends